.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه آهن گلستان از مازندران مستقل شد
راه آهن گلستان از مازندران مستقل شد

شمال نیوز: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری مجوز لازم برای راه اندازی اداره کل راه آهن استان گلستان را صادر کرد.

عیسی امامی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: راه آهن گلستان تا پیش از این از نظر اداری، هنوز زیر نظر استان مازندران بود که با موافقت معاون رئیس جمهور اداره کل راه آهن استان گلستان به زودی تشکیل می شود.

وی افزود: این موافقت اصولی امروز در مجوزی به شماره 21058/92/212 صادر و به اداره کل راه آهن کشور ابلاغ شده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا تصریح کرد: در این موافقت نامه ، ایستگاه های گلوگاه، بندرگز، بندرترکمن، گرگان، قره تپه، یامپی، پتروشیمی و اینچه برون از اداره کل راه آهن شمال به اداره کل راه آهن گلستان انتقال یافت.

امامی تشکیل اداره کل راه آهن استان گلستان را به عنوان عیدی در آستانه سال نو برای مردم گلستان دانست و گفت: با توجه به توسعه خطوط راه آهن در استان و اهمیت بازسازی خطوط ریلی گلستان جداسازی تشکیلات اداری و مدیریتی راه آهن گلستان از استان مازندران ضروری بود.

وی افزود: پیش از این وزارت راه و شهرسازی نیز موافقت خود را با راه اندازی این اداره کل اعلام کرده بود.

امامیتاکید کرد: تشکیل اداره کل راه آهن استان گلستان، سبب ایجاد اشتغال، نظارت بیشتر بر فعالیت کار، ارتقای رضایت مندی مردم، افزایش سطح اختیارات و پاسخگویی به بخش های مختلف هستند.

وی همچنین به راه آهن گرگان و اینچه برون اشاره کرد و افزود: راه آهن گرگان - اینچه برون فرصت طلایی برای گسترش صادرات در استان است و  امیدواریم با آماده سازی مسیر  راه آهن در کشورهای همسایه شمالی کریدور بازرگانی این مسیر برای جابه‌جایی کالا و مسافر فراهم شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 اسفند 1392
گلوگاه به گلستان خوش آمدي@@@@@@@@@@@@گلستان2-مازندرون0
نا شناس 28 اسفند 1392
حق گرفتنی است همانگونه که تلاش کردید وبه آن رسیدید خوش به سعادتتون.مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتون باشــــــــــــــــــــه
کاش ما غرب استانی ها هم به خواسته قانونی مان (تشکیل استان جدید) برسیم.انشالله.کجوری ریکا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.33 seconds.